Mivel az internet világában már minden napról napra változik, így nekünk is oda kell figyelnünk arra, hogy milyen kommunikációs csatornákat használunk és milyen mértékben. Pontosan azért, mert ezek a fajta tevékenységek igen csak kihathatnak a cégünk jövőjére és persze a bevételekre is, arról már nem is beszélve, hogy némi odafigyeléssel igen csak komoly tudás anyagot szerezhetünk be. Ha viszont az élet más területen remekelünk, egyáltalán nem vagyunk arra rákényszerítve, hogy mi magunk végezzük a marketinges tevékenységeket, sokkal inkább egy profi csapat legyen az, akit felkeresünk. Ilyen lehet többek között egy digitális ügynökség is, akik nem csak naprakészek az éppen aktuális trendeket érintően, de emellett rengeteg hasznos tanácsot tudnak nekünk adni azzal kapcsolatban, hogy milyen irányelvek azok, amelyeket mindenképp érdemes követnünk. Ha pedig már látjuk az irányt, amerre haladnunk kell, érdemes lehet különféle célokat kitűznünk magunk elé, pontosan azért, hogy tudjuk, milyen eredményeket várhatunk majd viszont egy bizonyos idő elteltével.