A reklámozás technikája a mai világban már nagyon modern, felgyorsult, megannyi új ötlet és megvalósításuk került napvilágra az elmúlt években. Mindennek annyi hátránya van, hogy már nagyon nehéz valami újat, formabontót kitalálni. A piacon való megjelenés első nehéz lépései után a következő legnagyobb és legkönyörtelenebb feladata az, hogy, hogyan adjuk el magunkat. A reklámozás, bár megannyi fajtája és technikája van már, nagyon nehéz, hiszen az emberek figyelmét elcsípni, fenntartani és felhívni új ismeretek befogadására már nagyon nehéz. Szinte már-már a gerilla marketing műveletét folytatja minden új vállalkozás, de még azok is, akik régóta vannak a piacon. A lényeg a figyelem fenntartása, megőrzése. Mindig valami újat kell biztosítanunk azoknak az ügyfeleknek is, akik már régóta ismernek bennünket. A reklámozás fortélyait, első lépéseit jobb, ha olyan emberekre bízzuk, akik pontosan tudják, hogy a cselekedetet milyen reakció követi. A vinyl matrica az egyik legkorszerűbb reklámozási technika.