Gyakran megkeresnek minket olyan vállalkozások is, akik még nem döntötték el, hogy pontosan mit is szeretnének kommunikálni. Ezért a legelső megbeszélésekkor mindig azt próbáljuk meg feltérképezni, hogy mit is akar elérni az ügyfél, mi a célja a honlappal? Mi alapnak tekintjük, hogy egy új weblap új érdeklődőket, új ügyfeleket is hoz, de a friss érdeklődést ki kell szolgálni. Van olyan ügyfél, akik háromnegyed éve ígéri a cégismertetőjét. Ha ő maga nem tudja összefoglalni, hogy mivel is foglalkozik, más aligha teszi meg helyette. A weblap készítés célja az első, ha már tudjuk a célt, könnyebb hozzá rendelni az eszközöket is. A joomla pazar informatikai lehetőségeket kínál, így attól nem kell félni, hogy a kitalált dolgokat nem tudjuk megvalósítani. Mindig, mindent a cél határoz meg, ezért mindig kérjük az ügyfelet, jól gondolja át, mit akar, mert hetente nem lehet variálni. Az a legszerencsésebb, ha van marketing terv, pláne ha van online marketing terv, ami a weboldalt, a Facebookot és a keresőoptimalizálást komplett rendszerbe foglalja és egymást erősítő folyamatokat indukál. Természetesen a Horizon Webstúdió segít az online marketing terv összeállításában és megvalósításában is.